Olen saanut melkein valmiiksi apteekin myymälähuoneen eli offisiinin. Tällaiselta se vihdoin näyttää. Pullojen asettelu hyllyille oli melko tarkkaa puuhaa sillä sormeni eivät millään mahtuneet sijoittelemaan pulloja ja purkkeja vieri viereen, niinpä apuna käytin pieniä pinsettejä, joilla sain purnukat sijoiteltua hyllyille.

Tässä koko kuva myymälästä. Itse apteekkari Aimo Roppinen on tiskin takana. Kaikki huonekalut ja hyllyt tein itse ohuesta vaneerista tai balsasta lukuunottamatta punaisia tuunattuja asiakastuoleja. Pullot ovat silmätipoista saatuja pieniä pulloja ja maalattu lasiväreillä. Osan pulloista ostin valmiina. Pienet metallipurkit ovat taas tietokoneesta saatuja purettuja osia, jotka olen saanut joskus "tuo jotain, ota tilalle" roskista.

Tiskillä olevan vaa`an tilasin Forssasta. Kassakone on vanha kynänteroitin.

Vanhoissa apteekeissa  olen nähnyt usein jonkin eläinsymbolin kuten käärmeen, joutsenen tai huuhkajan. Minun apteekissani symbolina on pöllö. Ostin pöllön joskun kirpparilta, koska keräilen puisia eläimiä. Tuo pöllö oli kuitenkin juuri sopivan kokoinen apteekkiini hyllylle.

Täältä katsottuna nurkassa on apteekkarin pieni työpiste, jossa hän voi valmistaa reseptillä salvoja, voiteita ja erilaisia tippoja mm. yrteistä.

Työpiste lähempää. Vaa`an olen tehnyt aiemmin samoin kuin pienen valkean kannun. Messinkisen morttelin olen ostanut joskus joltain ulkomaan matkalta. Lattialla on toinen mortteli, hieman suurempi.

Katossa on lamppu, jonka tein joulukalenterista saamastani lasikuupasta. Maalasin osan lampusta keltaisella lasimaalilla. Lamppuun on tulossa myös valo kunhan saan sähköt laitettua kuntoon. Apteekkari Aimo Roppinen on nyt onnellinen apteekkari sillä hän pääsi vihdoinkin hääräilemään omaan apteekkiinsa.