Vihdoin olen päässyt aloittamaan apteekkiprojektiani. Mieheni teki minulle apteekkitalon rungon ja hiukan olen jo päässyt suunnittelemaan ja sisustamaan sitä. Yllättävän vaikeaa on ollutkin suunnitella ja kuvitella millaisia ovat  olleet  vanhanajan apteekit. Tarkoitukseni on tehdä sellainen vanhanajan pikkukaupunki/maaseutu apteekki. Muutamia huonekaluja olen myös tehnyt apteekkiin sekä kerännyt muuta sopivaa tavaraa jo jonkin aikaa. Talon ulkoasu on myös askarruttanut minua sillä en vielä ole päättänyt tuleeko talosta puu vai kivitalo. Taidot kun asettavat tiettyjä rajoituksia. Tässä nyt kuitenkin kuva tämänhetkisestä rungosta.

Talo on tehty puu- ja vaneri levystä. Lattian tein perinteiseksi lankkulanttiaksi ja seinät tapetoin tässä vaiheessa.

Alakertaan tulee itse apteekkikauppa ja yläkertaan mahdollisesti apteekkarin työ/asuintila.